diumenge, 3 d’abril del 2011

ACAMPADA SÓLLER - VALLDEMOSSA

Hola! :)

Com ja sabeu molt bé, el cap de setmana que ve tenim acampada. Hem decidit ajornar, per el moment, el tram Lluc - Sóller i continuar amb el següent tram que va de Sóller a Valldemossa. Aquí teniu la informació de la sortida:

Horari


Dissabte

8:45  Ens veiem a l'estació Intermodal de Palma per agafar el bus que va cap a Sóller
9:00 Surt l'autobús cap a Sóller
9:30 Comencem el camí en direcció Deià.

Diumenge
8:00 Ens aixequem per començar a caminar en direcció Valldemossa
11:30 Hora prevista d'arribada a Valldemossa
12:15 Surt el bus de Valldemossa fins a Palma

NOTA IMPORTANT: El horari està pensat comptant que serveis de TIB funcionaran amb normalitat. En cas de que la vaga continués hauríem de dependre de cotxes dels pares.

Menú


Aquest cop farem menjar compartit, el que implicarà que tots haurem de dur alguna cosa i que haurem de cuinar

Dinar de dissabte
Salsitxes amb puré de patata
Sopar de dissabte
Macarrons amb salsa de tomàtiga

Proposem que s'organitzi el menjar a través de Tuenti, ja que alguns de vosaltres ja heu obert el tema allà.

Aprofitem també per avançar-vos que aquesta setmana penjarem informació important sobre l'encontre de FEG, així que estigueu atents. Que algú li digui a en Joan Rosselló que pensi en mirar el bloc abans de divendres!

4 comentaris:

  1. Jo no anar-hi aquesta acampada, em sap greu.

    ResponElimina
  2. vicenssssssssssssss jo estare tota s'orabaixa a ca meva quan vulguis me passes a cercar

    joan

    ResponElimina
  3. jo no puc venir ! besitos :D

    ResponElimina
  4. jo i na mire no i nam pro n omar si

    ResponElimina