dilluns, 25 de març del 2019

Lumière brothers

動画の最愛の狂信者。

今週の土曜日に、私たちは映画「あなたの声」のためにその映画に参加します。 それは聴覚障害者として生まれ育った、統合されていない、クラスで「いじめ」を被っているシカを扱います....

私達は注意の激しい日を作ります:
私たちは、土曜日の10時30分に終わり、19時に終わります。バーデン・パウエルはバーデンだったので、いつでも、あなたの人生です。

私たちはそこで言うつもりですが、これは共産主義体制ではないので、私たちは料理もシェアもしません…それぞれが自分のものを持っています。 しかし、それが専制政治であるかのように、私はあなたが私を養うためにあなたに10グラムをもっと与えて欲しいのです。


traducció de google translator(esper que vos serveixí de lliçó, no entregeu treballs traduits amb aquesta app, fareu es ridícul) :


L'amant fanàtic del vídeo. Aquest dissabte ens sumem a la pel·lícula per a la pel·lícula "Your Voice". Es tracta de cérvols nascuts i criats com a sords, no integrats i intimidació a classe

Fem un dia intensa:
dissabte a les 10:30 al cau i acabarem a les 19:00. Baden-Powell era Baden, així que sempre és la teva vida. Ho direm, però com que no és un règim comunista, no cuinem ni compartim ... cadascun té el seu propi menjar. Però com si fos una tirania, vull que us donin més 10 grams per alimentar-me.

idees clau: dissabte cau de 10:30 a 19 hores.
cada un du es seu menjar
si has d'arribar més tard no passa res, pero avisa i mira sa peli a casa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada